Sistem pembayaran clixsenxse



sistem pembayaran yang akan dilakukan kepada anda mengikut jenis peringkat keahlian anda . clixsense mempunyai 2 peringkat member , member standard dan member premium . untuk member standard , iklan yang disediakan untuk anda lebih kurang 10 iklan sehari tetapi untuk member premium , iklan yang disediakan untuk anda lebih kurang 50 iklan sehari , tetapi sebenarnya tidak tetap jumlah iklan yang disediakan untuk anda tidak kira bagi member standard atau member premium. Tetapi, nilai klik 1 iklan masih sama untuk dua dua peringkat ahli , mulai dari nilai $0.001 hingga $0.01.


Akan ada yang terfikir bahawa nilai ganjaran yang diberikan oleh clixsense sangat KECIL . Kecil kecil juga , tetapi jikalau kecil kecil itu dikumpulkan , satu hari akan jadi lebar , besar dan lumayan ganjarannya bukan ? Kalau diikut pepatah Melayu , sikit sikit lama lama jadi bukit . tetapi jikalau ikut sini , kecil kecil lama lama jadi kaya dan jutawan . siapa tahu kan? tugas anda hanya klik, klik dan klik . tak susah kan ?


Saya akui satu saat mungkin anda dan saya juga mungkin akan bosan melihat ganjaran duit yang diberikan cukup lambat untuk bertambah angka kan. Menghitung duit yang dapat dan tunggu masa mahu  jadi kaya kerana “klik “ . Apa yang anda perlu buat ialah rajin kan jari anda itu untuk menggunakan link yang anda perolehi dan promosi di internet , kawan kawan atau mana mana cara untuk sebarkan link . bila ada orang klik link anda, anda akan dapat ganjarannya sebagai automatik . tapi kalau anda malas seperti saya untuk sebarkan link anda, cukup anda klik , klik dan klik iklan itu seorang diri . sekurang – kurangnya masuk juga income ke dalam akaun anda walaupun lambat kan ? Yang penting , jangan putus asa untuk kejar peluang “dapat duit” . Sentiasa sabar , sabar dan sabar kerana buat duit bukan magik . Hari ini anda join , esok anda boleh kaya . Sabar , sabar dan sabar kerana akan ada ganjaran besar untuk orang yang sabar .

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More