kehebatan Google Adsense


Google Adsense adalah PTC yang sangat mendapat sambutan di saat ini dan selalu menjadi pilihan utama untuk mereka menyertai PTC. Google adsense cukup adil dalam setiap kiraan klik yang dilakukan oleh ahlinya dengan teliti . Tidak akan ada situasi di aman akan berlaku double klik atau more more klik kerana Google Adsense sangat serius dalam soal ini . Mereka hanya akan membenarkan anda untuk klik sekali sahaja bagi setiap iklan .
        
 Apabila anda mendaftar , anda akan memperoleh banner iklan dan URL link anda yang akan anda pamerkan di blog anda. Apabila ada pengunjung blog anda yang klik di iklan anda tersebut , anda akan mendapat komisen dari pihak Google yang telah ditetapkan oleh pihak yang beriklan .

            Ada yang bertanya tentang jumlah komisen tetap yang akan diberikan oleh pihak Google Adsense , namun sampai sekarang masih belum ada penjelasan  tentang jumlah komisen tetap yang akan diberikan . tetapi sesuatu yang pasti adalah anda akan mendapat komisen setanding dengan jumlah klik iklan visitor anda pada iklan Adsense yang and letakkan di blog atau website anda.

Bagaimana untuk berjaya dalam Google adsense adalah anda perlu berusaha untuk meningkatkan trafik dan jumlah pengunjung ke blog anda . Semakin ramai pengunjung ke blog anda, semakin tinggi peluang untuk iklan anda di klik oleh mereka.  oleh itu anda perlu mengetahui teknik dan cara untuk menarik seramai yang mungkin pengunjung ke blog anda .

Hanya dengan mempunyai website atau blog , anda sudah boleh mengaut keuntungan dengan Google Adsense. Jangan takut untuk bermula . Apabila anda mula membaca entry ini ,sudah terdetik dalam diri anda untuk menjana pendapatan sampingan ! Tanpa anda sedar , anda sudah bermula mengejar  ganjaran “duit” yang ternyata mudah jika anda usaha . saya ulang , usaha . 

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More